Aktualizováno 26.1.2021
Série Padesát odstínů se s více než 125 miliony prodaných knih stala celosvětovým fenoménem. Také román Grey zbořil hranice prodejnosti; v USA a Velké Británii bylo dosud podáno přes 2,5 milionů výtisků. Ve Velké Británii se Grey stal navíc historicky nejrychleji se prodávajícím titulem. Statisícových prodejů dosáhla trilogie i v České republice – Padesát odstínů šedi, Padesát odstínů temnoty a Padesát odstínů svobody se prodalo téměř 600 000 kusů.
VYHRAJ KNIHU GREY NA FANTOMU! SOUTĚŽ JE ZDE!!!
„Mimořádnému očekávání a zájmu o novou knihu E L James odpovídá nejen výše prvního nákladu, ale také rozsah marketingové podpory. Ta poprvé v historii našeho nakladatelství zahrnuje také televizní reklamní kampaň,“ doplňuje Josef Žák, obchodní a marketingový ředitel nakladatelství.
Autorka E L James odhaluje v románu Grey motivace chování a jednání Christiana Greye. Díky jeho tajným touhám a snům se před čtenáři odvíjí známý, ale zároveň i nový milostný příběh, který fascinoval již miliony fanoušků po celém světě a odhalil mnohá partnerská tabu. Ta jsou také červenou nití integrované kampaně s názvem “Dostaň se do jeho hlavy”, která atypickým způsobem představí myšlenky hlavní postavy Christiana Greye. Doslova do hlavy hlavního hrdiny se ženy dostanou od 10. února v OC Letňany prostřednictvím speciální sochařské instalace. Napodobenina hlavy v nadživotní velikosti funguje jako interaktivní portál, uvnitř nejž si ženy mohou vyslechnout Greyovy intimní příběhy. Samy pak mohou vyslovit své touhy a sdílet je se svým parnterem prostřednictvím tabletu a facebookových zpráv. Kampaň připravila agentura Geometry Global.